Innhold
1
Bull spinten i Langrenn Søndag 7. januar 2018. Bli med!

​BVH Langrenn ønsker å gjenta suksessen fra i fjor og ønsker velkommen til  BULL-sprinten. Dette er et morsomt skirenn der vi kan tilby flotte sprintløyper på Eineåsen skianlegg ved Gullhaug på Bærums Verk. 

Bullsprinten en del av Sparebank 1 cup for klassene 13-14 år.

Klasser: 8 år - 16 år (f.2002-2010)

Stilart: Klassisk

Sted: Eineåsen skianlegg, Gullhaug.

Tidspunkt: Søndag 7. januar – første start ca kl 10.00. Den detaljerte tidsplanen og løypekart vil bli publisert på våre facebooksider senest 6. januar. 

Påmelding: Via «Min idrett» innen onsdag 03. januar kl. 23.59.

https://www.skiforbundet.no/langrenn/skirenn/turrenn/terminsliste/arrangement/?eid=312727
Etteranmelding mulig så fremt det er ledige startnummer – ingen etteranmelding etter torsdag 4. januar klokken 23.59. Påmelding/etteranmelding etter NSFs retningslinjer. 

Brikker: Benytter ikke brikker

Premiering: Fortløpende etter hvert som klassene er ferdige.
Parkering: 50 kroner. Betales kontant eller VIPPS 87901
Startlisens: Klubbene er ansvarlig for gyldige lisenser for løpere fra og med fylte 13 år.
Rennkontor:  Eineåsen skianlegg fra klokken 08.00 på renndagen.

Tøff uten fluor: BVH oppfordrer alle løpere og smørere til å avstå fra bruk av gliprodukter som inneholder fluor, herunder LF, HF og pulver.

Informasjon: Følg oss på facebook: https://www.facebook.com/B%C3%A6rums-Verk-og-Hauger-Langrenn-1631063747107091/

Vi ønsker velkommen til en flott skidag!

2
Julepresanger  i BVH SHOPEN

​Handle trygt og enkelt på www.bvhshop.no  vis at du er Blå og Rå

2
BVH Jentecup 7.-8. april 2018

Vi ønsker nok en gang å invitere til BVH jentecup. Dette er jentenes egen cup som samler hele 8 jenteklasser, fra jenter født i 2003 til jenter født i 2010. Alle kamper går på kunstgress. både inne og ute.



11er cup: Jenter 2003 (8 lag), jenter 2004 (16 lag) 
9er cup: Jenter 2005 (20 lag) 
7er cup: Jenter 2006 (12 lag), jenter 2007 (12 lag) Inne i Bærum Idrettspark
5er cup: Jenter 2008 (12 lag), jenter 2009 (12 lag), jenter 2010 (12 lag) Inne i Bærum Idrettspark

9er og 11er


9er og 11er cupen vil foregå både lørdag og søndag. Det spilles 3 innledende kamper lørdag og 2 sluttspill kamper søndag. 9er cupen spilles på Rud kunstgress, mens 11 cupene spilles på Hauger kunstgress (Jenter 2004) og Gommerud kunstgress (Jenter 2003).

5er og 7er

7er cupen avvikles lørdag 7. april., mens 5er cupen vil avvikles søndag 8. april. Alle spillere premieres og premieutdeling vil foregå fortløpende. Alle lag spiller 3 kamper (ä 25 minutter) på kunstgress inne i Bærum Idrettspark.

Påmelding 

Og som vanlig lønner det seg å være tidlig ute, da det er begrenset med plasser. Cupen har alltid blitt fullbooket i god tid før cupstart.




For mer info send mail til sjur.bjaen@ascan.no​​


3
Den første kvinnelige styrelederen i klubbens historie

Anne Beate Ekeren ble ved årsmøte 29.03.2017 valgt inn som ny styreleder i hovedklubben.

Hun er født og oppvokst på Rykkinn, og har lang fartstid i klubben hvor hun har sittet i fotballstyre i 7 år i sportslig utvalg og som nestleder. Hun var med å etablere Fotballakademiet som i dag er et fritidstilbud til over 100 barn i nærmiljøet vårt. 

Anne Beate har en Master of Management utdannelse fra BI, og utdanner seg for tiden til prestasjons Coach ved siden av vanlig jobb. Hun gleder seg til å ta fatt på oppgaven som styreleder, og mener det er store sko å fylle etter Sigurd nå hvor vi er inne i en svært spennende tid for klubben. Bærums Verk Hauger IF har blitt stor etter sammenslåingen med Hauger. Vi er ikke lenger røde og grønne men rå og blå. Hennes mål er at gruppene skal bli enda bedre til å snakke sammen og at man kan lære mer av hverandre og bli en enhetlig klubb som jobber godt sammen. Vi er inne i en prosess hvor vi ønsker å bli sertifisert som kvalitetsklubb og fremstå enda mer profesjonell. 

Vi er heldige som kan ønske Anne Beate velkommen som ny styreleder i Bærums Verk Hauger IF.

4
Årsmøte 2017

Det innkalles med dette til årsmøte i Bærums Verk Hauger Idrettsforening onsdag 29. mars kl. 18.30 i klubbhuset på Gommerud.

Fullstendig dagsorden og saksdokumenter kan lastes ned her: BVH Årsmøtebok 2017.pdf

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet må være sendt styret senest 15. mars. Saker kan sendes på e-post til  Sigurd Carson: post@bvif.no 

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte.